Day 5 and 6 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Day 5 and 6 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Day 5 and 6

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

26 November 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo!

Gisteren de hele dag gelopen. Chinatown in geweest, in de ondergrondse markten en de vele hello kitty spullen. Vanacht heel slecht geslapen door mijn dakterasgenoten uit Engeland die een super lawaai maakten. Wat een hersenloze lui zijn er toch in de wereld. om 7 uur gingen ze pas slapen, en dat was de tijd dat ik eigenlijk zou opstaan om naar Kanchantabhuri te gaan. dit maar afgelast en lekker gaan slapen. smiddags tot savonds heeeeeel ver gelopen en lekker gerelaxt. Kben nog geintervieuwd door Thaise schoolmeisjes(camera op mijn neus) ohja en mijn gezicht zit vol muggenbulten hihi :)Heerlijk weer op de stoep gegeten. nog steeds niet ziek geworden... Morgen relaxt opstaan en naar het station en dan: CHIANG MAI! heb er zin iiiiin!!!!!!

Liefs

M

ps. ( Ik mis maurice!! ) :-)

M

• 26 November 2009 - 15:21

Dees :

heeeeeee!
    fijn dat het goed met je gaat, dat je nog niet ziek bent geweest en dat je het leuk hebt!
    Heel veel plezier en we volgen je blog vanaf hier (houden we toch nog contact) ;)
    xxxx Desiree (en Denise)

• 27 November 2009 - 10:59

Jason:

Hey Marijn,

Fijn dat het zo goed gaat daar. K wist niet dat je een blog had. Veel succes daar nog.

Groeten,
    Jason C

• 27 November 2009 - 16:10

Marijn Rotteveel:

weetje liefje,

ik mis Maurice ook vaker. : >

• 27 November 2009 - 16:17

Schoonma.....:

wat een avonturierster ben jij toch he?
    Wel leuk.....veel plezier nog.
    Enne....wel blijven oppassen he?!
    groetjes en xxxxxx
    Daaaaag.