Mae Hong Son - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Mae Hong Son - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Mae Hong Son

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

08 December 2009 | Thailand, Mae Hong Son

Om 5 uur kwam ik aan op een verlaten busstation in the middle of nowhere in Mae Hong Son. Een klein dorpje aan de grens van Birma. Waarom ik hierheen ging? Ik wile graag een rustig non touristisch plekje en ik hoorde in Chiang Mai dat hier sinds 3 maanden net een gemeente is opgestrart met : 3 verkondigers!!! hoe vet is dat. ze noemen het virgin territory. Er is nog nooit gepredikt!! ennieweej, Ik vroeg aan de Franse meisjes waar ze heen gingen en gelukkig waren zij wel voorbereid en hadden ze een guesthouse gebeld. Ik ben met ze meegegaan en we kwamen in het meest schattige guesthouse tot nu toe terrecht. Het waren gewoon 2 extra kamers midden in de huiskamer van een jong gezinnetje. Echt zo grappig! :D als ik mijn deur uistapte stond ik in de huiskamer.
Even snel 4 uurtjes geslapen en daarna door Mae Hong Son gelopen waar ik verbazingwekkend als heel snel doorheen was!! wel nog een oneindig lange berg beklommen waar bovenop een tempel stond. Prachtig uitzicht op Mea hong son!! en het mooiste: geen tourist gezien! (behalve de Aziatische dan)
S'avonds nog heerlijk gestruind over de marktjes en de Japanse Zuster gebeld waarvan ik het telefoonnummer had gekregen. Meteen voor zaterdag ochtend een afspraak gemaakt. Voor in de velddienst!!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Mae Hong Son

Thailand

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

bye bye kitty

08 December 2009

Toch maar niet

08 December 2009

Rayong

08 December 2009

Vergadering in Mae Hong Son

08 December 2009

Virgin Territory
Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 66943

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: