bye bye kitty - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu bye bye kitty - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

bye bye kitty

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

09 December 2009 | Thailand, Bangkok

Ik ben blijkbaar mijn telefoon ergens onderweg kwijtgeraakt, ik denk Mea Hong son. Niet erg want ik had expres een oude meegenomen omdat ik wist dat het nog wel eens mis gaan gaan met spulletjes :P hihi.
Ennieweej, geen wekker dus, ik werd pas om 11 uur wakker! 13 uur geslapen! Snel de scooter gepakt en hop naar Sea World! 25 km was het, en een prachtige weg!! midden door de wijd uitgestrekte velden en bergen. Eenmaal aangekomen was ik veel te vroeg dus ik ging naar een strand wat er dichtbij lag. PRACHTIG strand!! en wat nog leuker! ik was gewoon de enige!!!!!! ik heb geen toerist gezien, wel 1 visser, 1 zakenmannetje die aan het telefoneren was en een stel wat aan het picknicken was. hoe vet is dat!!
heeeerlijk gerelaxed en gezwommen. SUPER zout, en super warm!! wel een beetje eng in het begin, misschien is dat strand niet voor niets leeg hihi :P maar niets raars gemerkt..
Dolfijnen zwemmen was echt echt echt suuuuper vet!!!! wauwiewauwwauwwauw! meer kan ik er niet over zeggen :P op de terugweg nog een ongelukje gehad met mijn scooter, uitgegleden terwijl ik een U bocht wilde maken. Wawt schrammetjes op mij en de scooter, verder niets aan de hand. ( Maak je niet zorgen mama! :-) niets aan de hand, en was niet mijn schuld, reed heel netjes zachtjes maar weg was gewoon glad :P )
Markt was trouwens wel de moeite waard, hihi, heerlijk gegeten..
Scooter teruggebracht en snel naar het busstation om naar Bangkok te gaan! om 12 uur kwam ik aan, khad maar een taxi gepakt naar mijn hangmat in Chinatown, heerlijk geslapen. Weer geen wekken maar deze keer al om 7 uur wakker en vandaag lekker door de stad gelopen en wat gewinkeld... over een paar uurtjes gaat mijn vliegtuig....

Voor de mensen die allemaal de moeite hebben gedaan om dit allemaal te lezen; knap hoor! :D en dankjewel!

Liefs

M

  • 11 December 2009 - 11:46

    Anneke V.d. Haar:

    het was echt leuk om zo een beetje met je mee te reizen...
    Jij hebt geen last van ons; en wij genieten!
    Kunnen we nog wel eens vaker doen...
    Natuurlijk is het fijn dat je vandaag weer thuis komt. Veilig aan de grond, maar deze ervaring pakt niemand je meer af.
    Groetjes, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

bye bye kitty

08 December 2009

Toch maar niet

08 December 2009

Rayong

08 December 2009

Vergadering in Mae Hong Son

08 December 2009

Virgin Territory
Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 66949

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: