Donderdag - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Donderdag

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Marijn

25 Februari 2010 | Nederland, Delft

Marijn was ongeduldig waar we waren vanochtend rond 8uur.. dus de IC belde ons om te kome. Ze had iets minder geslapen omdat ze veel speeksel aanmaakt, en soms moet hoesten. Slikken gaat niet zomaar, en daar kun je niet van slapen. bovendien zijn die kabels allemaal irritant en alles samen opgeteld= benauwd gevoel.
De communicatie gaat weer iets beter, ik heb haar verteld welke dag het was, daar schrok ze beetje van, dat het zo snel was gegaan. (prima, betekend datze weinig heeft meegekregen :)
Haar verteld over het weblogje, waar veel lieve br en zusters en vrienden en familie reageerd, verteld dat ik een dagboek bijhoud.
Soms begint ze te gebaren en haar lippen te bewegen, na een half uur wroeten om te weten te komen wat ze precies wilt, komen we erachter (vraag niet hoe) dat ze wil weten of we haar orthodontis afspraak hebben afgezegd....(natuurlijk denken we dat er iets met haar tanden is? of keelpijn? hebje droge mond? Moetje bed lager.. nee marijntje wil even checken of we haar dingen regelen. Haha dus we gaan er ook van uit, dat ze helemaal helder is.
Verder wat tot nu toe bekend is, geen afname in kracht of beweging, maar tis en blijft een rare onduidelijke ziekte, et kan elke kant op gaan nogsteeds.
Nu is het de tijd voor haar Pap en ik, om wat dingen te gaan regelen mbt financien en andere aangelegenheden.
Marijn was trouwens heel blij met alle kaartjes :D

Avond Update: Marijn was erg moe van al het speeksel wat aangemaakt werd vandaag, en ik stond het elke minuut wel weg te vegen met doekjes, en bakjes. Het is fijn dat Marijn dat toelaat, omdat in we in het begin altijd weg moesten, maar de komende tijd moet ze toch wel wat door ons laten doen natuurlijk. Het sterkt ons ook enorm om de betrokkenheid te lezen van jullie allemaal, het bouwt enorm op, vooral omte zien dat jullie voor ons bidden. (alhoewel dat misschien niet duidelijk is voor iedereen die dit leest :).
Morgen is gepland vervoer voor Zwolle. Rond een uur of 9. Duus inpakken. We hebben wel een tas nodig voor alle kaartjes van jullie..haha
Lieve vrienden, we bedanken elkaar maar lekker he :D? Marijntje slaapt nu lekker, met wat hulp ook, en ook aan haar speeksel aanmaak onhandigheidje is gewerkt gelukkig
Morgen weer een dag, met veel veranderingen. Maar we zijn sterk en Marijn helemaal! Alle dankbaarheid naar jullie steun en gebeden.

• 25 Februari 2010 - 11:45

Opa & Oma:

Hallo Maurice,
    Blij te horen dat het iets beter gaat.
    Wij vinden het heel erg wat er alemaal gebeurd met jou liefste, wij leven met jou mee en hopen dat zij zich snel zal herstellen.
    Geef haar een stevige kus van ons en laat haar weten dat wij jullie steeds in gedachten hebben.
    Groet ook haar ouders van ons en wij wensen jullie Jehova's zegen en veel sterkte toe.
    De hartewlijke groeten van Oma en Opa.

• 25 Februari 2010 - 12:38

Fam. Koster:

Lieve Maurice en familie,

Fijn om te horen dat het weer iets beter gaat. Hopelijk zet deze trend zich voorspoedig door!

Wij denken aan Marijn en aan jullie in gedachten en gebeden.

Veel sterkte!

• 25 Februari 2010 - 12:52

Remco:

Goed te horen dat het een beetje beter gaat, langzaam maar zeker.
    Nogmaals bedankt voor het op ons allemaal op de hoogte houden.

• 25 Februari 2010 - 13:18

Oma & Sander:

Namens Oma en mij heel erg bedankt Maurice,
    We zijn heel erg blij dat je dit doet voor haar. In gedachten zijn we bij haar, en bij de rest van de familie en vrienden natuurlijk.
    Geef haar namens Oma een dikke kus en een knuffel van mij.
    Jehovah's zegen en heel veel sterkte.

Oma Diny & Sander(oom)

• 25 Februari 2010 - 13:36

Familie Van Schip:

Klasse......gekoppeld aan allerlei meters en slangen en toch met je duim omhoog! Zo kennen wij je poep! Dankzij je heerlijke positieve en vrolijke karakter ga jij het redden en wij helpen je met zn allen mee.Veel liefs van ons en Extra Large Knuffels!

• 25 Februari 2010 - 14:49

CP2 Fieldmarketing:

Beste Marijn,

Wat zijn we geschrokken zeg!! Heel veel sterkte de komende tijd.

CP2 team

• 25 Februari 2010 - 16:03

Gaby En Danny:

Hoi Familie,
    We zijn flink geschrokken van wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurt, en wensen jullie allemaal heel veel sterkte. we moesten ook wel een beetje lachen om de afspraak voor de orthodontist, grappig waar je in zo'n situatie dan aan denkt.Het geeft ook aan dat het in het koppie allemaal wel goed gaat, en geeft ook hoop op een goed herstel.
    Veel liefs Danny en Gaby en een knuffel van Axel en Pluk

• 25 Februari 2010 - 16:09

Jielis En Thea Gieze:

Hoi Maurice,
    Fijn om te horen dat Marijn zich druk maakt om de afspraak met de ortodontist, dat moet wel een goed teken zijn. Nog even terug te komen op jou schrijfstijl in deze blog, ik zou daar geen excuses voor maken als ik jou was. Wij vinden je namelijk nogal een natuurtalent, je schrijft echt heel goed Maurice. Bovendien is het heel prettig dat je dit bijhoudt en iedereen die geinteresseerd is precies weet hoe het met Marijn gaat.
    Nou lieve groetjes maar weer en veel geduld en sterkte allebei!

Liefs Jielis en Thea

• 25 Februari 2010 - 16:12

Dennis Gieze:

Heey, ik zie mijn kaart ook op de muur! Mooi, mooi, hopelijk heeft ze er wat aan.

Fijn om te horen dat het op dit moment beter gaat. Ik heb heel wat opgezocht over GBS en, alhoewel het een lelijke ziekte is, ben ik toch wel gerust dat het uiteindelijk meestal goed komt. Op dit moment kan het nog slechter gaan natuurlijk, dat duurt meestal een paar weken van wat ik heb begrepen. Maar met een beetje geluk, steun en goede verzorging komt het uiteindelijk wel goed.

Met de steun en verzorging zit het zo te lezen wel goed. Hopelijk heb je met deze blog wat meer rust Maurice! Ik vind dat je het heel netjes doet hoor; je hebt immers wel wat aan andere dingen aan je hoofd als je vriendin in het ziekenhuis ligt, maar toch breng je iedereen op de hoogte. Ik check de blog meerdere malen per dag.

Mijn reactie is een beetje lang dus ik hou hier maar op. Ik wens Marijn heel veel sterkte, en uiteraard ook jij Maurice en haar ouders.

• 25 Februari 2010 - 16:44

Wouter:

Goed om te lezen dat het weer beter gaat!! En het geel/blauw staat je ook weer erg goed Marijn ;-)

• 25 Februari 2010 - 17:02

Stanny Vreeswijk:

Hallo allemaal,
    Jullie kennen mij misschien niet, ik zit in de buurgemeente in Zwolle. Mijn broers zitten in de gemeente van de ouders van Marijn.
    Wil jullie heel veel sterkte wensen. Het is nu heel fijn om te weten dat je je in zo'n enorme broederschap bevindt!
    Veel sterkte en zegen gewenst, Stanny

• 25 Februari 2010 - 17:08

Mark:

Dit is nóg een bericht van iemand die je niet kent, maar ik wens jou en alle anderen veel sterkte!! Ik ben blij dat er wat lichtpuntjes zijn, probeer daar ook aan te blijven denken!
    Ik hoop dat je nog veel positief nieuws kan plaatsen hier en jullie daar de "reis" goed mogen afleggen.

Veel sterkte de komende tijd!

• 25 Februari 2010 - 17:20

Claudia Hoen:

Hallo Maurice en Marijn
    Heel veel groetjes en leuk dat je wat foto's erbij zet, dan zijn we toch een beetje bij jullie op bezoek.
    Zet hem op sterkte en jehovah's zegen toegwenst, en wat lief van jullie broeders en zusters die je niet kent,voor de reacties voor Maurie en Marijn, jullie kennen mij ook niet, maar geweldig om dit zo te zien.
    Groetjes en tot hoors Tante Claudia

• 25 Februari 2010 - 17:29

Ciska Kriek:

Hallo Maurice en lieve Marijn en familie van beiderzijde,
    Allereerst vind ik het heel fijn te horen dat het weer iets beter gaat met Marijn en hoop dat ze snel hersteld.
    Lieve Maurice, bedankt dat je ons op de hoogte houdt hoe het met haar gaat, bedankt! Hoe gaat het met jou en de familie? Ik wens jullie heel veel sterkte toe en Jehovah's Zegen en Kracht. Ook ik ben met mijn gedachten en gebeden bij jullie.
    Vertel Marijn, dat de logeer- met badkamer en-suite klaar is en ik naar haar uitkijk!
    Jullie zijn meer dan welkom!
    Groetjes, liefs en een dikke tut voor Marijn en jullie allemaal uit Nijetrijne!

• 25 Februari 2010 - 17:50

Jeroen En Hadassa:

Hey zussie ( en Maurice),

We wilden vandaag heel brutaal langskomen, maar Jeroen begon vanochtend ineens de hele boel onder te spugen en we willen je natuurlijk niet nog zieker maken… We denken veel aan je en hopen dat je heel snel op gaat knappen. Terwijl we alle reacties lezen van iedereen die bezorgd om je is, krijgen we een brok in onze keel….echt heel mooi om te lezen! Leuk ook voor jou om dat later terug te lezen…
    We zien je snel; waarschijnlijk in Zwolle!

Liefs Jeroen & Hadassa

• 25 Februari 2010 - 18:10

Martina+Sylvester:

Hi Marijn, we are happy to hear that you are doing better. Thanks for the updates online, even if we are far, we can follow how things are going with you!we pray for you and send you our lovely greetings!!!Also from the guys here in Palazzolo, Italy!!We think aout you, Martina & Sylvester

• 25 Februari 2010 - 20:00

Caroline Kuijvenhove:

Lieve Maurice,
    Ik kijk elke dag op de weblog om te weten hoe het met Marijn gaat. Dus heel bedankt dat je ons zo op de hoogte wilt houden. Hopelijk helpt het je ook om het een beetje van je af te schrijven, want het is toch allemaal heel heftig.
    De dagtekst van vandaag besprak hoe David in de loop van zijn leven voor heel wat beproevingen en uitdagingen heeft gestaan. Uit ervaring kon hij zeggen dat Jehovah echt zijn hulp was geweest.
    Jullie hemelse Vader zal dat voor jullie ook echt blijken te zijn en natuurlijk ook voor haar ouders en rest van de familie.
    Heel veel liefs en knuffels!

• 25 Februari 2010 - 20:07

William&Loraine:

Hallo Marijn en Maurice,

Wij willen jullie ook heel veel sterkte wensen voor nu en de komende tijd. We kennen Marijn van de buurgemeente van Zwolle en zijn vrienden van Jeroen&Hadassa.
    Lezen steeds het blog en zijn blij te lezen dat Marijn langzaam weer opknapt.

Heel veel sterkte!

• 25 Februari 2010 - 20:52

Febe:

Veel sterkte voor allemaal en we bidden met de hele familie (van de Haar) voor jullie.

• 25 Februari 2010 - 20:55

Claudia:

hallo gelukkig te zien dat ze alweer lacht en duipjes op veel liefs en mau als je tijd hebt stuur dan het adres van marijns ouders stuur ik haar doos daar heen denken aan jullie groetjes aan ouders richard en claud

• 25 Februari 2010 - 21:18

Mark:

We vinden leuk dat we alles kunnen volgen .op de web bedankt Mauricedaar voor
    dat was even schriken
    maar nu gaat het weer wat beter.
    we wensen jullie heel veel sterkte ,
    een hele dike knuvel
    van on drie dus martin mark en marta malocha
    en Jehova,s zegen.

• 25 Februari 2010 - 22:28

Ruud En Nanda:

Hallo Maurice en Marijn.
    Op naar Zwolle dus en nu maar gauw weer de beter worden. Laat weten waar je nieuwe verblijfplaats is want kaartjes ter aanmoediging kan je overal gebruiken, ik zorg wel dat de gemeente Delft het te horen krijgt.
    Het allerbeste van ons en indirect via gebeden:
    Veel sterkte en gebruik de enorme vechtlust die je hebt om beter te worden
    Ruud en Nanda