Maandag de ''het gaat bijna te snel dag'' - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Maandag de ''het gaat bijna te snel dag'' - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Maandag de ''het gaat bijna te snel dag''

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Marijn

01 Maart 2010 | Nederland, Delft

Het gaat bijna te snel, ik schrok toen ik vanochtend bij Marijn kwam, omdat haar bed leeg was...en toen keek ik daar, en toen zag ik de foto die ik nu zometeen plaats. Marijn rechtop in een stoel, zonder voeding kabel in haar neus, en zonder infuus...
Het gaat bijna te snel. Mijn lichaam en hersenmassa is het er niet mee eens dat MArijn zo snel opknapt, omdat ik het niet begrijp nog. Ik snap niet precies wat er aan de hand is. Ze heeft wel nog de canule nog in haar keel en vannacht aan de beademing, voor de zekerheid. Alles smaakt naar overgeefsel zegt ze(sorry ik ben echt zo specifiek mogelijk) maar ze zat content tv te kijken en muziek te luisteren. Maar ongelofelijk...
Ik ga nu eerst even een uur mediteren erover haha, want ik snap er nix van nog. Zodra er weer verandering is, zal ik het laten weten.
Stom ziekenhuis, ik mag alleen nog op bezoek uren komen...stommerds. Ik ben bijna meubilair en toch magk niet blijven. Maargoed. Als ze maar beter(der) word.!

Update:
Het gaat alleen maar beter, k voel het einde aankomen voor mijn blogje :) Het doel heeftie gelukkig MEER DAN gehaald.
Marijn kan en wil bezoek :) En jullie vinden dat vast leuk : )

Mogen wel maar 2 per keer inde kamer, maar dat komt goed toch?
Lieve groeten van Marijn, die nu via de laptop met me praat!

  • 01 Maart 2010 - 10:14

    Laura:

    Yippie!!! Dat is goed nieuws!! Tot snel!!

    xxies Laura

  • 01 Maart 2010 - 10:18

    Vincent & Afina:

    Wat een aangename verassing. Leuke foto!
    Maurice, is het niet mogelijk om een laptopje met internet bij marijn te zetten, dan kan je met haar chatten of via voip bellen.

  • 01 Maart 2010 - 10:18

    Aron & Sharon:

    Geweldig nieuws :D Het is echt onvoorstelbaar te zien hoe snel je weer opknapt. Zelfs de doktoren staan versteld!

    Ga zo door zusje.

    Liefs Sh-Aron

  • 01 Maart 2010 - 10:22

    Sharon Y:

    jeetje, wat zit ze der goed bij zeg!
    Ik zit in gebouw tegenover haar, dus zal af en toe even naar haar zwaaien vanuit het torentje van gebouw A! hihi..

    Doe de groetjes aan haar!

    Liefs Sharon

  • 01 Maart 2010 - 10:26

    Opa En Oma Hoen:

    Hallo Maurice
    Jij vind dat het te vlug gaat met de genezing van jou liefste, maar vergeet niet dat veel br. en zr. en wij bidden voor jullie en onze Vader kijkt toe.
    Bedenk wel dat Jehovah een onvoorstelbare kracht heeft en ziet ook het verdried bij ons, dank dan ook Jehovah voor zijn steun en hulp.
    Wij wensen haar een snelle beterschap toe.

    Groetjes Opa en Oma.

  • 01 Maart 2010 - 10:30

    Peter En Deborah:

    JOEHOE!!!

    Echt helemaal fantastisch!! Dit is echt leuk om te lezen en zien (leuke vrolijke foto). Dat geeft ons ook weer allemaal moed!!

    Zet m op!!

    Heel veel liefs van ons XxX

  • 01 Maart 2010 - 11:00

    Anneke:

    Anneke zegt: JIPPIE
    Héél fijn om Marijn zo te zien, en goede berichten te horen.
    Laat het zo maar door gaan.
    Knuffel....

  • 01 Maart 2010 - 11:14

    Martin,Regina Enkids:

    Geweldig nieuws tot gauw
    Ga zo door Marijn
    veel liefs groetjes

  • 01 Maart 2010 - 11:37

    Hadassa En Jeroen:

    Joehoe!!

    Echt supergoed nieuws, er zit wel echt een super stijgende lijn in zeg!

    Daar zit mevrouw met haar sjuutje :)!

    Liefs Jeroen en Hadassa

  • 01 Maart 2010 - 11:42

    Thea:

    Hallo,Maurice.
    Je hebt gelijk...ze blijft verbazen,sinds ik marijn ken verbaas ik me, over haar onvermoeibaarheid,snelheid,regelkunst,power,en inzicht.Dus......eigenlijk doet ze gewoon zoals altijd! Hoi,Marijn fijn...je bent er weer! Tot gauw! groetjes en kusjes uit Limburg voor jullie. mam.

  • 01 Maart 2010 - 11:42

    Thea:

    Hallo,Maurice.
    Je hebt gelijk...ze blijft verbazen,sinds ik marijn ken verbaas ik me, over haar onvermoeibaarheid,snelheid,regelkunst,power,en inzicht.Dus......eigenlijk doet ze gewoon zoals altijd! Hoi,Marijn fijn...je bent er weer! Tot gauw! groetjes en kusjes uit Limburg voor jullie. mam.

  • 01 Maart 2010 - 11:56

    Robert:

    Goed te zien dat het herstel zo snel intreedt. Jullie hadden het van de week toch goed gezien dat er een stijgende lijn in zat. Maar niemand durfe het natuurlijk te hard te roepen uit angst dat er een tegenslag kwam. Maar als ik Marijn weer zo zie zitten....helemaal super. De IC in Delft blijft betrokken en zo goed op de hoogte.

    Jammer Maurice, dat je niet zo veel privileges hebt als in Delft. Maar waarschijnlijk hadden we je in deze fase ook eerder naar huis gestuurd nu het veel beter gaat met Marijn ;-)
    Het belangrijkste blijft inderdaad dat ze op knapt. Dan kan ze op een gegeven moment weer mee naar huis. Dan zul je nog genoeg tijd moeten spenderen aan revalideren enzo. Ze wil natuurlijk net zo sterk worden als voorheen.

    Dus heel veel sterkte samen en ik blijf je verhaal volgen.

    groet, Robert
    IC Delft

  • 01 Maart 2010 - 12:13

    Luk:

    Marijntjuh!!! fijn om je zo te zien ... alsof je ingeplugd zit in de Matrix :P! nou kabels er uit en naar huis toe he!

  • 01 Maart 2010 - 12:13

    Luk:

    Marijntjuh!!! fijn om je zo te zien ... alsof je ingeplugd zit in de Matrix :P! nou kabels er uit en naar huis toe he!

  • 01 Maart 2010 - 12:35

    Joshua:

    Ah geweldig! We horen wanneer bezoek gewenst is, ik ben elke dag nog geen 100 meter uit de buurt.

    Denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg "Doe haar de groeten van ons"!

  • 01 Maart 2010 - 12:36

    Rem:

    Heel good nieuws!!

  • 01 Maart 2010 - 13:06

    Jenken Smit:

    Je blijft je inderdaad steeds weer verbazen met Marijn
    Laat het i.d. maar goed op je inwerken want die foto spreekt voor zich en is realiteit
    Heel veel Liefs familie
    xxx jes voor Marijn
    daar zal je vast geen moeite mee hebben.

  • 01 Maart 2010 - 14:01

    Appie:

    WAUW, volgens mij heeft iemand nog nooit zo goed uitgezien in jouw ogen!!
    Wat zal het een heerlijk gevoel zijn.

    Ook ik ben natuurlijk blij ermee!

    Knuffels, Appie

  • 01 Maart 2010 - 14:22

    Maike:

    Dat zijn weer berichten waar we super super super super super super blij van worden! Helemaal goed! Lijkt meteen heel anders, Marijn in een stoel!
    Helemaal goed..

    Tot snel!

    Liefs Maike

  • 01 Maart 2010 - 14:42

    Dees:

    Tranen biggelen over me wangen dat lekkere bekkie van Marijn zo te zien lachen!!!
    ....en wat je tekening betreft....blijf oefenen Rijn ( nee hoor klasse!)! Wat een vooruitgang..we zijn er allemaal blij mee. Ga zo door! Dikke kussen terug en veel liefs voor iedereen.

  • 01 Maart 2010 - 15:12

    Tobias:

    Wat geweldig dat Marijn zo snel weer opknapt. Ik hoorde alles van Laura en aangzien ik Marijn natuurlijk niet echt heeel goed ken, was het toch schrikken. Sterkte en ik hoop dat ze snel weer de oude is.

  • 01 Maart 2010 - 15:46

    Priscilla V. Logchem:

    Dat is goed om te zien dat je al weer naast je bed zit.

    Helemaal toppie!

    Groetjes Priscilla.

  • 01 Maart 2010 - 15:58

    Ciska Kriek:

    Lieve Marijn, wat fijn je te zien lachen op de foto, ben blij dat het goed gaat. Fijn te horen dat Oma en Sander je hebben gezien, nou zodra het groene licht wordt gegeven om je te bezoeken, kom ik gauw met Oma naar je toe, ik hoor het wel. Voor nu goede vooruitgang met je gezondheid, zorg dat al die toeters en bellen naast/boven en om je bed één voor één verdwijnen, dan weten we dat het okay is, toch? Lieve Maurice en familie, sterkte en zoals je al schreef, allemaal goed eten en rusten en Jehovah's onmisbare kracht en sterkte toegewenst! Liefs, groetjes en een dikke tut uit Nijetrijne!
    PS: hoe komen jullie aan die Smiley's? Hoezo blond? echt niet! ben zwart/grijs hahaha

  • 01 Maart 2010 - 16:35

    Ria:

    Hoi Maurice!Gelukkig dat jou lieve schat zo goed opknapt.We bidden iedere dag voor jullie.Deze pagina is wel leuk zeg.Een dikke knuffel voor jullie!En Marijn ga zo door!

  • 01 Maart 2010 - 17:46

    Danny R:

    Marijn jij blijft ons verbazen!! Maar ik ben heel blij met deze deels onverwachte snelle voortuitgang.
    Maurice top dat je ons zo goed informeerd op deze manier...Marijn, Maurice en fam leden allemaal sterkte! We denken aan jullie.

  • 01 Maart 2010 - 18:40

    Rehmy Rozenberg:

    Yeah marijn way to go!!
    Wordt maar lekker snel beter :)
    Groetjes Rehmy

  • 01 Maart 2010 - 19:11

    Ezra:

    Go Marijn!

    Ze zal ook wel eens volgens de normale regels wandelen ;) Fijn om te zien dat het zo goed gaat! En dat je weer zo kan lachen!

  • 01 Maart 2010 - 19:59

    Karmijn:

    Ongelooflijk!!! Zo snel als jij opknapt Marijntje! Komt vast mede door je positieve instelling. En omdat je nog zo jong en elastisch bent natuurlijk :)

    Gisteren na (of eigenlijk al tijdens) de vergadering ging t bericht dat je van de beademing was als een lopend vuurtje door de zaal, iedereen had het over je!

    Ik kom je gauw even opzoeken! Keep up the good work!

    Liefs Karmijn

  • 01 Maart 2010 - 20:23

    Marijn:

    pfffffffffffff hoezo ik zie er gehandicapt uit!!!
    dat wc rolletje doet t m ook he...

  • 01 Maart 2010 - 20:36

    Jeroen:

    Whahaha!

    Hey Zussie! Wie had dat gedacht dat je al zo snel reacties op je eigen blogje kon typen.

    Ben echt heel trots op je!

    Je grote broer. ;-)

  • 01 Maart 2010 - 20:37

    Claudia Hoen:

    Hoi Marijn en Maurice.
    Super super te gek, dat het zo goed gaat met je, Maurice pak een lekkere borrel, en geniet ervan samen met Marijn.
    We vinden het geweldig, dat je zo voorruit gaat Marijn.
    In ieder geval heel veel sterkte toegewenst en veel kusjes terug.
    Liefs en tot hoors, Tante Claudia en ome Boy.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 01 Maart 2010 - 20:38

    Martin,Regina Enkids:

    hoi, Marijn ,we komen je gauw even opzoeken
    Marijntje blijf ons verbasen straks van de IC af en als je zo door gaat mag je binnen kort weer naar huis
    groetjes en aan iedereen


  • 01 Maart 2010 - 20:53

    Karmijn:

    Heeej Marijntje!!!
    Kun je al weer zelf tiepen? Goed joh!

    Tot gauw x

  • 01 Maart 2010 - 22:16

    Martien + Caroline:

    Geweldig te lezen dat het een stuk beter gaat.
    Wij blijven met jou en Maurice en de rest meeleven !
    Lieve groetjes

  • 03 Maart 2010 - 20:09

    Onnna En Jos:

    veel liefs van ons en ook voor maurice en je ouders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 1004
Totaal aantal bezoekers 66896

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: