Even een berichtje van mijzelf - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Even een berichtje van mijzelf - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Even een berichtje van mijzelf

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Marijn

01 Maart 2010 | Nederland, Delft

HALLO ALLEMAAAL!!

Zoals jullie hebben kunnen lezen en zien, gaat het al een stuk beter...
typen gaat nog wel erg lastig dus ik hou t even allemaal simpel en kort.

1. Ik heb geen hersentumor en ik haat vanaf vandaag stilliggen in een MRI scan.
2. Ziekte wordt met de dag minder en ik hoef geen verdovende middelen meer te slikken, en geloof me na bijna 2 weken aan die dingen wil je er wel graag van af!! ik dan.... al die kleurtjes en gekke dingen zien is niet zo tof als t klinkt ;)
3. Het doet me ontzettend veel om al jullie reacties te lezen, heel erg bedankt hiervoor!!


ps. ik deed 45 min over dit stukje ;)
ik laat het verder ook weer aan mau weer over om te schrijven.

liefs
Marijn

  • 01 Maart 2010 - 21:09

    Sharon:

    Hoi Marijn!

    Wauw! Gaat echt goeie kant op zeg!! Nu aan jou om die 45 min te verbeteren ;) hihi..

    Ik hoop van de week even bij je langs te mogen lopen, als ik pauze heb!

    X Sharon Y

  • 01 Maart 2010 - 21:13

    Tiny En Peter:

    Heee lievert!
    wil je ons niet meer zo laten schrikken? En gauw beter worden graag!!
    Tiny en Peter
    Zwolle

  • 01 Maart 2010 - 21:17

    Maike:

    En weer een stapje vooruit!
    Een bikkel ben je!!! :):):):)

    Fijn dat het weer zoveel beter gaat.. Hopelijk gaat je smaak (van het eten) ook snel weer vooruit.. Mama vertelde dat het allemaal erg lekker smaakt! (not!)

    En snel verhuizen naar de Wezenlanden.. naar een normale afdeling.. met hopelijk wat soepelere bezoektijden!

    Rustig aan hè zussie! Niet meteen te snel willen... Neem ook een klein beetje de tijd!

    Liefs en een dikke knuffel/kus Maike

  • 01 Maart 2010 - 21:29

    Mathanja En Miriam B:

    Hoi Marijn

    Een kleine remainder, Uit Jeroen zijn gemeente.

    Mooi het verslag wat over jouw is bijgehouden. Erg fijn dat het weer de goede kant op gaat.

    Veeeeeeel beterschap!
    Mathanja en Miriam Broertjes

  • 01 Maart 2010 - 22:07

    Anneke:

    Super trots op je.

    Hou dit vol he?!! Iedere dag iets beter, dan kom je er wel.

  • 01 Maart 2010 - 22:12

    Jonathan:

    Hoi Mierijn!
    (nee geen typefout)

    Wat wassut zaterdag al super om je te zien glunderen in je bed
    En die smile is alleen nog maar breder geworden zie ik! ik ben net een cursus liplezen aan het uitzoeken maar tegen de tijd dat ik mn eerste regel kan lezen houd jij je eerste toespraakje al weer. Weggegooid geld dus...
    Wat fijn dat je al weer
    kunt typen (dat kan ik tenminste wel lezen)

    Een volgend keertje bezoeken zal helaas wel moeilijk worden want iedereen wil natuurlijk het "wonder van Rijswijk" zien. Vandaar die twee-aan-twee regeling.

    En je zus heeft gelijk: Rustig aan hè zussie! Niet meteen te snel willen...

    tot zo gauw mogelijk.


  • 02 Maart 2010 - 08:52

    Peter En Deborah:

    Fijn dat je je weer beter voelt lieve schat!!
    En Mau, je hebt het echt super gedaan allemaal!!
    We zijn trots op jullie en hopen jullie snel weer te zien!!

    Dikke kus van ons XxX

  • 02 Maart 2010 - 09:20

    Thea:

    Fijn om van jou zelf iets te horen Marijn.
    We zijn hier allemaal reuze blij dat het zo goed met je gaat. Dikke kus voor jou en je secretaris.

    Thea.

  • 02 Maart 2010 - 10:36

    Brenda (zusvanLaura):

    Goed dat het nu weer beter gaat met je.
    Nog heeel veel beterschap de komende tijd.
    Groetjes

  • 02 Maart 2010 - 10:44

    Dees:

    Hey wereldwondertje!!!! Tranen zijn nog niet te stoppen van geluk uiteraard, want Marijn heeft me net gebeld notabene en heb haar eigen lieve stemmetje weer gehoord. Het gaat meer dan goed en blijf zo doorgaan! Geniet ervan allemaal en BEDANKT VOOR JE BELLETJE!

  • 02 Maart 2010 - 18:51

    Appie:

    Hoe fijn, ik ben echt echt heel blij.

    Ik hoop dat je weer fijn kunt kletsen met Maurice, maar doe wel denken aan jezelf.

    @maurice, help haar aan zichzelf te blijven denken he!

    KNuffffels,

    uit het zuiden der zuiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 574
Totaal aantal bezoekers 66947

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: