Zwolle dag 1 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Zwolle dag 1 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Zwolle dag 1

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Marijn

27 Februari 2010 | Nederland, Delft

Ik moest wachten tot half 11 om naar Marijn te kunnen komen. Omdat de schoonmaak en ochtend opfrissing tussen 10 en half 11 plaats vind. Marijn was erg blij om me te zien en ze was een beetje ongeduldig geworden omdat ze dacht dt ik pas zo laat kwam.
Ze had de nacht redelijk geslapen en haar beademingstoestel was aangepast zodat zij nu zelf kan ademen. Erg positief, er waren nog wat andere delen in haar lichaam die goed hadden gewerkt het snachts maar ik probeer er om heen te praten zodat het niet opvalt dat ik over poep praat.
Alles wat werkt is positief :) daarom moet ik het wel vermelden. Ik mag weer terug naar haar kamer.
11:27 updateje:
ik vind de omstandigheden waar marijn nu in is geschikt om haar te vertellen over de complicatie van maandag. Ze zei een paar keer Wouw en was onder de indruk, vroeg ook waarom we niet eerder hadden verteld. Ze is dus helder en rustig en wist wel een beetje dat er iets niet goed was. Verder is ze ontzettend positief, flink wat kracht in haar benen.. Wat een "ontwaakt waardig" voorbeeld van kracht en positiviteit altijd dat gekke kind! Haha.
De doktoren zijn gister maar gestopt met de immuno-globuline. Omdat dat nog een te niet bewezen middel is. Bovendien heef het veel bijwerkingen.
Afwachten dus :) groeten van Marijn !

• 27 Februari 2010 - 09:52

Maike:

Super dat ze nu zelf ademt.. hopen dat dat goed blijft gaan en die slang er snel af mag...
    Ik hoop dat je vandaag verder gewoon lekker bij haar mag/kan blijven..

Was super fijn om Marijn gister even gezien te hebben.. Ze doet het zo super! Ben echt mega trots op mijn zussie! :)

Tot snel!

Liefs Maike

• 27 Februari 2010 - 10:13

Jeroen En Hadassa:

Fijn dat het ademen steeds beter gaat. Hopelijk kan ze over niet al te lange tijd ook gewoon weer praten. Dat niet kunnen zal vooral Marijn erg zwaar vallen :-)

Nu ze in Zwolle ligt, kunnen we ook makkelijker even langs wippen als familie. Voor onze ouders ook echt fijn dat ze hun huisje weer dicht bij hebben.

Houd je haaks Maurice, en we zien elkaar snel. Ben nu zelf even geveld met een buikgriepje, maar dat gaat de goede kant op. Dus misschien morgen? Geef je Marijn een dikke knuffel van ons?

Groetjes Jeroen & Hadassa

• 27 Februari 2010 - 11:27

Danny R:

Wat fijn om te lezen dat er een positieve ontwikkeling op gang is gebracht...Dat is een begin van de weg terug...Goed ook dat Marijn zelf rustig blijft. Geef haar een dikke knuffel en jij ook sterkte gewenst vanuit A'dam. Groeten aan de fam en tot snel.

• 27 Februari 2010 - 11:27

Oma & Sander:

Heel fijn dat alles hoewel langzaam maar zeker weer beter gaat.

Ik print alles uit voor Oma. Ze vind het echt heel fijn dat je dit allemaal doet.

Groeten Oma & Sander

• 27 Februari 2010 - 11:33

Theus En Ingrid:

Fijn om te horen dat Marijn nu in Zwolle ligt en dat haar lichaam positief reageert.

• 27 Februari 2010 - 11:46

Jenken Smit:

Ik kan nu ook alleen maar WOUW zeggen
    Super
    Marijn en Maurice
    Harry en Martha
    Heel veel sterkte en liefs

• 27 Februari 2010 - 12:26

Anneke:

Wat zal je dankbaar zijn voor een teug lucht die je zelf kan ademen!
    Blijf zo doorgaan, Marijn.

• 27 Februari 2010 - 12:34

Wouter & Gemma:

Groetjes en liefs van Wouter en Gemma terug aan Marijn (en Maurice en alle anderen natuurlijk :P )

• 27 Februari 2010 - 12:48

Thea:

Hiephoi !!! Te gek Maurice dat het zo goed gaat.......dan weet ik dat jij je ook goed voelt....

Sterkte verder! kus voor jullie beiden.

Mam.

• 27 Februari 2010 - 14:24

Hans En Greet :

elke keer een stukje vooruit. geweldig. heel veel sterkte allemaal

• 27 Februari 2010 - 14:30

Dennis Gieze:

Mooi om te horen dat het steeds beter gaat, hopelijk is ze uit het 'dal'.

Bedankt voor het smsje, dat deed me echt goed :). Ik reageer hier omdat het een stuk makkelijker typen is maar ook om te reageren op dat antilichamen verhaal (oftewel immuno-globuline). Toen ik daar over las een paar dagen geleden viel me dat namelijk ook op, dat ze van die behandeling eigenlijk weinig weten, nogeneens of het uberhaupt zin heeft. Het schijnt ook nog eens heel duur te zijn, net als (mensen)bloed zelf.

Het is grappig dat andere behandelmethoden en/of medicijnen vaak dubbelblind getest moeten worden voordat ze het toepassen, maar alles wat met bloed te maken heeft lijkt in de medische wereld aan hele andere criteria te moeten voldoen. Maar goed, misschien heeft ze er toch wat aan gehad.

Ik bid voor jullie elke dag en als ze daar aan toe is bel ik je wel op Maurice om een afspaak te maken om haar op te zoeken.

Sterkte he!

• 27 Februari 2010 - 15:08

Remco:

Wow - goed nieuws, dat ze nu zelf kan ademen.

• 27 Februari 2010 - 20:41

Veronic:

Elk beetje positief nieuws is geweldig!!! Hopelijk gaat het zo door. Marijn, Maurice, Harry, Magda en natuurlijk de rest van de familie, we leven erg met jullie mee en we hopen van harte dat jullie hier heel sterk uitkomen!!!

Liefs Roza ,Veronic, Sharon

• 27 Februari 2010 - 21:34

Claudia:

nou marijn je kunt in de ontwaakt met je verhaal ga zo door liefie en maurice fijn dat je zo goed wordt verzorgd nou rustig aan en inderdaad jehovah helpt he GELUKKIG nou tot gauw schatjes richard en claudia

• 27 Februari 2010 - 23:27

Martin, Regina, Kids:

Als je dit allemaal in één adem uitleest, schrik je in het midden verschrikkelijk, maar eindig je met een opluchting. Uiteraard, nog lang niet alles achter de rug maar we hebben ons door Harry laten vertellen dat Marijn NU AL uit het dal komt kruipen.
    Straks vestigd Marijn een record wat betreft snelheid dat ze opknapt, we hebben er alle vertrouwen in dat het goedkomt, hoe lang het duurt weten we niet precies, maar het zou ons niet verbazen als ze volgend jaar weer "als een wilde"(A) tekeer gaat.

Het is fijn te zien dat Marijn zo'n knul getroffen heeft als jij die dit allemaal zo netjes verslaat!

Nu is er ruimte nodig voor de rest, maar doe de groetjes aan haar zodra ze weer een beetje wakker is.

Martin, Regina en haar neefjes