Even een grappig verhaal tussendoor - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Even een grappig verhaal tussendoor - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Even een grappig verhaal tussendoor

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

04 Maart 2010 | Nederland, Zwolle

Hallo allemaal,

Nouja, ik kwam gisteren maurice dan tegemoet lopen maar echt lopen kun je het niet noemen hoor, het is meer het heen en weer gewaggel van een pinguin die voelt als 200 kilo.

ennieweej, het gaat goed met me, ik ben het inmiddels wel zat in het ziekenhuis te wonen (Ik wil weer een lekkere pasta!!) maar aan de andere kant mag ik al heel erg blij wezen dat het zo goed gaat. Ik probeer elke dag te regelen dat ik een paar uurtjes weg mag op donderdag of zondag maar helaas mag dat nog niet. Maargoed, ik ben al zo blij dat ik gewoon zelf naar de wc kan lopen, me zelf kan aankleden, zelfs me zelf vandaag voor het 1st gedoucht!!! dan ga je dat pas waarderen! vooral als je op een afdeling ligt waar veel mannelijke zusters (broeders hihi) werken. Ik probeer maar positief over alles te blijven al heb ik ook wel zo mijn dipjes hoor. de artsen geloven nog steeds niet 100% dat het GBS is, omdat ik zo abnormaal snel herstel en daarom lig ik hier voorlopig nog wel even de nodige onderzoeken te ondergaan.. de wond in mijn keel kan ook een hele tijd duren voordat het heelt, meest vervelende is, het moet elke dag schoongemaakt en bedenk je dan dat er ongeveer 12 hechtpleisters en 8 normale grote pleisters op zitten die ze er dus elke dag afhalen... heel fijn mijnietheus...Ik denk zelf dat het 3 maandjes zal gaan duren totdat het een litteken is geworden. pooltje starten? :P

ohja, een leuk verhaal tussendoor, geloof me, dit is echt de moeite waard om te lezen!!

Vannacht weer de nodige darmprobleempjes en een snurkende buurvrouw, dus ik heb niet veel geslapen. ergens midden in de nacht sta ik op voor de wc, ligt er een oude man in onze gang!! kruipend over de vloer! je kunt je voorstellen, ik schrok me helemaal dood! ik proberen het meisje naast me wakker te maken, maar die was ook niet wakker te krijgen. alarmknop was ook nergens te bekennen dus er was maar 1 optie, langs de man de gang op en snel zusters halen..
Dit allemaal ging wat lastig omdat de man mijn enkels probeerde te pakken. waarom weet ik ook niet, hij was niet agressief ofzo, maar ik zei dus: NEE NIET DOEN, WANT DAN VAL IK, IK KAN NIET GOED LOPEN, NIET AANRAKEN. gelukkig ik langs m glippen en snel de gang op naar de receptiepost(wat voelt als een kilometer, in totaal misschien 50 meter) ik daar uitgeput aangekomen: er,puf, ligt,puf,een oude man, puf puf, in mijn kamer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! HELP HELP HELP!!!! horen we opeens. Ik wist meteen al dat het mijn kamergenootje was die ons nieuwe ongeschoren 80 jarige huisdier had ontdekt. De zusters renden er snel heen en toen ik eenmaal aankwam zag ik de man met 2 zusters onder zijn armen als een dwijl weggesleept worden en mijn kamergenootje die rechtop in bed aan het huilen was. Arm kind, had die man zich via haar bed opgetrokken en schrok ze dus wakker met die man bovenop dr!!!

Op dat moment natuurlijk schrikken en helemaal niet leuk, maar het wordt elke keer dat ik het vertel grappiger!


Komt allemaal goed hier hoor :-) jullie kunnen altijd langskomen.
En als je lief bent mag je misschien wel mijn rolstoel duwen.

Liefs

M










  • 04 Maart 2010 - 13:39

    Jethro:

    fijn om te horen dat t beter gaat


  • 04 Maart 2010 - 14:14

    Ezra:

    Marijn wat goed om te zien dat je zo vooruit gaat!

    En wat een geweldig verhaal! Jij hebt de komende tijd zat om over te vertellen met een imitatie van deze man als hoogtepunt!

    Ga alsjeblieft zo door met herstellen!

  • 04 Maart 2010 - 14:15

    Maike:

    hahhahahahaa.

    Ik zie het helemaal voor me.. Weet je zeker dat ze je niet perongeluk op de psychiatrische afd. hebben gelegd! haha

    Ik kom vanaaf even buurten...

    Liefs en een dikke kus!

  • 04 Maart 2010 - 14:19

    Martine Scheffer:

    Hai Marijn, wat goed te horen, of eigenlijk te lezen.. dat je met sprongen vooruit gaat. Al gaat het lopen dan nog moeilijk..dit had niemand verwacht.Dit geeft jullie moed hè? Zet m op! hopelijk mag je gauw uit het ziekenhuis en krijg je een bord pasta!

    Hartelijke groetjes, Jan en Martine Scheffer

  • 04 Maart 2010 - 14:51

    Jenken Smit:

    Hoera Marijn
    Jij blijft ook van alles meemaken
    Dachten we dat je veilig in het ziekenhuis ligt beleef je weer dolle avonturen.
    Laura is in hoera stemming
    Je weet wel waarom.
    Blijf maar beter worden en vooruitgang boeken dan zijn jullie snel samen in Rijswijk.
    Het allerbeste meid en doe ook maar een beetje kalm aan.
    Liefs en tot ziens

  • 04 Maart 2010 - 14:58

    Peter En Deborah:

    Ha Ha,

    Zo is 't in ieder geval iets minder saai daar!!

    Ik ben wel benieuwd of ze dan toch nog iets anders bij je vinden?? Hopelijk blijft alle narigheid wel achterwege!!

    In ieder geval veel liefs, wij!!

  • 04 Maart 2010 - 15:43

    Oma & Sander:

    Never a dull moment i see:)lol

  • 04 Maart 2010 - 16:57

    Martin, Debby, M & V:

    Aan je verhalen te zien ben je inderdaad weer helemaal aan de beterende hand! Jou kennende zal het niet lang duren of ze moeten je laten gaan op donderdag en zondag!

    Groetjes uit Heino!

  • 04 Maart 2010 - 17:29

    Martijn En Mandy :

    Hoi Marijn!

    Wat een verhaal. We zijn blij dat het een stuk beter met je gaat! Loopt het toch even allemaal anders zeg...zou je binnenkort bij ons in de zaal komen, duurt het nog eventjes wat langer! We hopen dat je snel weer de oude bent!

    Groetjes
    Martijn & Mandy
    Luuk & Elise Kugel
    Uit Laakkwartier

  • 04 Maart 2010 - 18:50

    Claudia :

    Zie je dat, niet alleen jonge mannetjes brengen veel lol ook oudjes leuk verhaal zeg groetjes en dikke zoen richard en claudia

  • 04 Maart 2010 - 19:25

    Opa & Oma Hoen:

    Hallo Marijntje,
    Je kunt je niet voorstellen wat het voor ons een opluchting is om te vernemen dat je weer op de been bent, wat is dat voor ons een heerlijk gevoel.
    Laat je wel goed behandelen zolang het nodig is, want wat zou dat erg zijn als je een terug slag kreeg, dan zou misschien weer alles van vooraf aan beginnen.
    Wij durven daar niet aan te denken.
    Doe a.t.b.rustig aan zo dat je zeker van je zelf bent en doe niets overhaast, groet ook Maurice en jou ouders want zij hebben ook veel kracht nodig.
    Wij wensen jou een snelle beterschap toe met Jehova's zegen.
    Vele kusjes van Opa en Oma Hoen

  • 04 Maart 2010 - 19:26

    Thea:

    Marijn.....je hebt niet van die rare medicijnen gehad he?

    Het was allemaal echt he,met dat ouwe mannetje!??? Ha-ha...leuk.
    Beterschap verder en tot gauw.xxx
    Thea.

  • 04 Maart 2010 - 19:30

    Ruud En Caro:

    Hoi Marijn, snel even reageren want dadelijk loop je 'gewoon' de zaal weer in.... en hoeft het niet meer... ;-o

    Geweldig dat na de stevige 'schrik' je herstel zo snel de goede kant op gaat.

    We blijven voor je (jullie) bidden dat het zo door mag gaan!

    Liefs, Ruud & Caro van Ooijik

  • 04 Maart 2010 - 21:07

    Theus En Ingrid:

    mooi toch dat het zo snel gaat. hopelijk is het niet die enge gbs en komt het nooit meer terug. grappig dat verhaal inderdaad of niet. hoorde vandaag ook zo'n verhaal van een jonge zuster die in het ziekenhuis ligt. bij haar in de kamer lag een oude dementerende man. die hing midden in de nacht bij haar in de gordijnen. bij hem zelf mocht het gordijn niet dicht waardoor er minder prettige taferelen te zien waren. op verzoek is hij nu verplaatst naar een andere kamer.

  • 04 Maart 2010 - 22:40

    Remy Kleijn:

    Marijn,

    Je kent me w.s. niet, daarom eerst een korte introductie.Ik was als mannelijke zuster, zoals je ons noemt, aanwezig op het moment dat er vorige week complicaties optraden in Delft. Wat goed om te lezen dat het allemaal zo snel de goede kant op gaat!

    Namens IC-team Delft beterschap gewenst! We blijven je nog even volgen op deze manier...

    Groet,

    Remy


  • 05 Maart 2010 - 08:56

    Jielis En Thea Gieze:

    Gisteravond wilde ik gaan kijken naar NCIS of Midsomer murders voor mijn dagelijkse portie spanning en geweld. Maar eerst maar eens kijken hoe het met jou ging. Ik moet zeggen dat jou verhaal veel spannender was, soms is de realiteit
    gekker dan je fantasie.
    Na jou avonturen kon ik weer gewoon de hele avond suffe dingen doen.
    Fijn dat het nog steeds zo goed met je gaat!
    gr aan Maurice

  • 05 Maart 2010 - 09:38

    Anneke:

    Zo kennen we je weer....

  • 05 Maart 2010 - 09:38

    Anneke:

    En ik mag vast wel even de groeten doen aan Martijn en mandy!
    Knuffel van ons uit Nijmegen..

  • 06 Maart 2010 - 01:05

    Danny R:

    Oe ben un beetje gefliptie!! Leuk verhaal ... Dus je hebt nu ook al een huisdier?? Mot nie gekker worden daar ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 1477
Totaal aantal bezoekers 66967

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: