Zondag 21-2-2010 Dagelijkse Update - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Zondag 21-2-2010 Dagelijkse Update - Reisverslag uit Delft, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Zondag 21-2-2010 Dagelijkse Update

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Marijn

21 Februari 2010 | Nederland, Delft

Ik verblijf nu in Limburg, vanochten telefonisch contact even opgenomen met de IC in Delft. Marijns longkracht is weer wat achteruit gegaan vanochtend. Het was een rustige nacht, ze had redelijk geslapen. Vooralsnog geen belangrijke veranderingen.

Ik update dit zo vaak mogelijk.

Update 1: 21/2/2010 14:27
Marijn word aan de beademing gelegd. Net met haar gesproken. Ze kan dan niet praten, Voorlopig wil ze GEEN BEZOEK. Ik probeer zoveel mogelijk mensen dat te vertellen, maar houd alsjeblieft rekening ermee, dat ik niet iedereen kan bereiken. Dit word dagelijks geupdate.

Update 2: 21/2/2010 18:52
Marijns beademings procedure word een nacht uitgesteld, wegens de hoeveelheid aan aderen in haar nek waar de incisie gemaakt moet worden, waardoor bloed verlies kan onstaan. De doktoren wachten liever op de chirurg om het uit te voeren mocht er iets misgaan. Marijn is nu kunstmatig inslaap totdat de huppeldepup beademing aangebracht is. (ikweet de naam niet precies van de procedure waarbij het apparaat aangebracht word.

  • 22 Februari 2010 - 07:26

    Maike :

    Hoi Maurice,

    Super zeg dat je dit zo bijhoud.. Ookal wordt ik door papa en mama helemaal op de hoogte gehouden... 't is wat om het zo te lezen..
    Voor Marijn straks misschien ook wel fijn om terug te lezen.. Het overkomt haar ook maar allemaal.. Gaat zo snel!
    Super dat je lekker in de buurt kan zijn.. Niks zal haar beter helpen dan jou bij haar te hebben!
    Denk jij ook aan jezelf!!

    Liefs Maike

  • 22 Februari 2010 - 10:20

    Wouter:

    Dag Maurice, Marijn,

    Ik was gisteren echt geschokt toen ik hoorde van Marijn haar toestand. Vanuit mijn vakantie adres ontzettend veel sterkte aan jullie beiden. Ook namens het hele reisgezelschap (in het bijzonder van Theo en mijn ouders). Geweldig hoe je Marijn verzorgt Maurice..super!!

    Liefs,
    Wouter

  • 25 Februari 2010 - 01:20

    Davin :

    We just recieved the news. Get better soon and don't stay in that hospital too long! beterschap nicht.

  • 26 Februari 2010 - 16:41

    Denique:

    To my sweet baby cousin, I hope that you are well soon. Thinking of you. :-*

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 66894

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: