Kleine overplaatsing - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Kleine overplaatsing - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Kleine overplaatsing

Door: Maurice

Blijf op de hoogte en volg Marijn

02 Maart 2010 | Nederland, Zwolle

Omdat Marijn natuurlijk veel beter word steeds, zal ze morgenvroeg om half 10, overgeplaatst worden naar een andere afdeling, Neurologie, wat zich in een ander gebouw bevind.
Ze zal naar de locatie Weezenlanden gaan.
Adresgegevens:
Groot Wezenland 20
8011 JW Zwolle

Kamer zal ik doorgeven als ze overgeplaatst is. Ze heeft dan ook wat ruimere bezoektijden, namelijk:
Dagelijks 16.00 tot 20.00 uur.
(Zon- en feestdagen Ook van 10.45 tot 11.30 uur.)

Tot snel misschien
Maurice en Marijn

  • 02 Maart 2010 - 16:41

    Maike:

    Fijn dat het morgen al kan.. Ik kom donderdagavond even buurten... :) Had ik tenminste aan mama doorgegeven..

    Fijn dat de bezoektijden ook weer wat soepeler zijn! Beter!!!

    Weer een stapje dichter bij huis!

    Liefs Maike

  • 02 Maart 2010 - 18:06

    Vincent & Afina:

    Das erg prettig,
    En voor jullie natuurlijk ook erg opbouwend. Wij hopen dat Marijn weer nu snel weer de oude is en lekker naast je kan zitten op de bank ipv ziekhuisbed.

    Heel veel beterschap!..

    PS. Ik was even bang Maurice, dat je het blog nu uitbesteed had aan Marijn. ;)

  • 02 Maart 2010 - 19:08

    Claudia :

    hoi maurice ik heb de dood naar mam gestuurd als je bij haar bent kun je het ophalen en dan zal ik kaartje naar zwolle sturen oke jong kus hou van jullie !!!!ricard en claud

  • 02 Maart 2010 - 19:09

    Claudia:

    SORRY zie hoe goed ik typ bedoel de DOOS met spullen xxxx

  • 02 Maart 2010 - 20:10

    Nadine:

    Ik moet nog even een vreugdekreet kwijt over de afgelopen dagen hoor: HOERAAAA!!! tis al wel zowat oud nieuws, al die sprongen vooruit, maar bij elke sprong die in geuren, kleuren én met beeldmateriaal (maurice, super! inlijsten!) op 't scherm staat, denk ik weer: 'HÈ?'...wéér een verrassing! Erg fijn, dit logboekje voor meelevende toeschouwers, toppie! Marijntje, zet 'm op, ga zo door!

  • 03 Maart 2010 - 05:36

    Appie:

    Hoi hoi hoi hoi,

    elke dag word het gevoel steeds prettiger om dit blog te lezen!
    Toch bid ik nog steeds voor jullie, dat jullie de kracht mogen blijven hebben en krijgen om vol te houden!

    Veel liefs, Appie

    p.s. is het kamer nummer al bekend? :)

  • 03 Maart 2010 - 09:01

    Anneke:

    Bedankt voor het adres...
    kaartje komt eraan!

  • 03 Maart 2010 - 09:54

    Ginootje:

    ach lieve zusje van me, wat ben ik verheugd dat het zo ontzettend de goede kant op gaat.. en heerlijk je te zien lachen.
    Hou van jullie;M&M;)

  • 03 Maart 2010 - 13:52

    Claudia Hoen:

    Hoi Marijn en Maurice
    Geweldig dat je zo vooruit gaat, zet hem op, en succes op de afdeling Neurologie, zo zie je maar kom je op elke afdeling van het ziekenhuis !!
    Groetjes uit het limburgse land.
    Van Tante Claudia en Ome Boy
    Doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 03 Maart 2010 - 18:34

    Mariska En Gerald:

    Hoi Marijn,

    WoW.Positief bericht!
    Fijn dat het zo goed met je gaat.
    Hopelijk ben je gauw weer de oude.
    Liefs Mariska en Gerald

  • 03 Maart 2010 - 18:44

    Wouter:

    Het ergste van dat je internetverbinding het niet doet is denk ik wel dat ik jouw ontwikkelingen niet kon volgen!!

    MAARIJNNNN!!!

    Goed om te lezen dat het al goed met je ging..maar dat het nu nog beter met je gaat :-)

  • 03 Maart 2010 - 21:14

    Yvette:

    Hai Marijn en Maurice,
    Heb net jullie dagboek ontdekt! Geweldig zeg!! Geweldig dat het wat beter met je gaat Marijn en geweldig dat we zo met z'n allen mee kunnen leven!!! Super!!
    Jouw moeder Marijn heeft Jan vanochtend op de actie helemaal bijgepraat en toen ik dat hoorde vanavond na m'n werk, schrok ik toch heel erg: wat een angst moeten jullie hebben doorstaan...(behalve jij natuurlijk Marijn want je had je ogen dicht haha) maar wat fijn dat je vooruitgang maakt meid!! Je gaat snel!! Fijn dat je hier in Zwolle terug bent, ik probeer je vandeweek te bezoeken. Veel sterkte gewenst voor jou en Maurice, Harry en Magda en familie.

  • 03 Maart 2010 - 21:45

    Caroline Kuijvenhove:

    We zijn erg blij te lezen dat er elke dag nu verbeteringen zijn. Houd jullie taai, hè! We denken veel aan jullie.-Martien en Caroline - kaartje volgt voor bij de verzameling.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 729
Totaal aantal bezoekers 66954

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: