Bye bye Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Bye bye Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Bye bye Bangkok

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

28 November 2009 | Thailand, Bangkok

Donderdag nacht suuuuuuper fijn geslapen. Geen hersenloze lui meer, alleen een meisje uit Zweden. lekker geluierd en nog even naar Chinatown geweest voor de laatste spullentjes.(Nieuwe geheugenkaart voor de camera, 450 baht)Een plastic tas heb ik laten staan in de Storage room in Bangkok. Ik zal Bangkok niet heel erg missen. Veel te veel toeristen. Al heb ik mazzel gehad met mijn slaapplekken dat niet van die party-zones zijn zoals khao sun road. Ik besloot donderdag avond toch maar even te gaan kijken naar dit beroemde backpackers wijkje. Nou ik werd er misselijk van. De hele thaise Cultuur bestond niet meer. Thaise vrouwen in overdreven klederdracht die belletjes verkopen, Overal bars en restaurants en Korte rokjes thaise mannen(ja die heb je heel veel hier bahbah!) en vrouwen die klaar stonden je te masseren. bah, niets voor mij. Ik heb best leuke dingen gedaan en vooral gezien, maar Chang mai wordt anders, lichamelijk ook veel zwaarder. Veel bergen en veel wandelen en fietsen. Vandaag al een beetje voorbereid want ik moest helemaal naar het station lopen met mijn zware backpack(zelfs nog heel zwaar nu er niet veel zin zat) eeeeecht niet leuk, vooral in die hitte!!! maargoed, ik heb het gehaald. Kwas ruim op tijd en ik heb mezelf getrakteerd op een Mokka ijs koffie grande van de starbucks. hhhhhhhhhhhhhhhm!!!!!!!! zooooo lekker! En gewoon even duur als een shirtje op de markt maargoed. Nog snel wat sportchoenen gehaald want ik loop nu al 7 dagen op dezelfde muiltjes(die het trouwens nog prima doen) maar in Chiang mai heb ik wel wat steverige zolen nodig. Nog even stresses die dag, ik had 5:15 verstaan, maar ze zei: 5:50! ik heb dus meer dan een half uur staan STRESSEN! want zij had mijn ticket! ik wist niet waar het station was en, ze nam haar telefoon niet op!! Gelukkig was ze gewoon om 5:50 op tijd en konden we er nog om lachen! We werden eerst met zijn 12-en in een bus gestopt voor 7 personen(ja denk je dat eens zin) heel gezellig, en daarmee reden we naar het grote busstation waar een dubbeldekker stond te wachten. Best een relaxte bus! Alleen niet geslapen, eerst een crappy film die het verstoorde, de engelse versie op 2fast2furious maar dan nog erger, en daarna een Thaise achterbuurvrouw die het nodig vond haar radio aan te zetten met japanse lach verhaaltjes! v-r-e-s-e-l-i-j-k! Maargoed, leuk kunnen praten met Ruth(Zr) Ze gaat naar Chang mai omdat haar vriend daar woont. ( Een zendeling uit Amerika) Ze is in dezelfde maand als mij gedoopt, heeft haar vriend dezelfde periode ontmoet, echt allemaal toevallig :-) Zaterdag kwamen we aan om 5 uur sochtends. Maar daar moet je dan het volgende dagverslag even voor lezen!

Liefs M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

bye bye kitty

08 December 2009

Toch maar niet

08 December 2009

Rayong

08 December 2009

Vergadering in Mae Hong Son

08 December 2009

Virgin Territory
Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 66985

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: