Vergadering in Mae Hong Son - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Vergadering in Mae Hong Son - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Vergadering in Mae Hong Son

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

08 December 2009 | Thailand, Mae Hong Son

Zondag zouden we voordat de vergadering begon eerst nog naar de ochtendmarkt, waar we helaas niet zo heel lang zijn geweest omdat we ook nog hadden gegeten en Sochtends allebei lui en langzaam waren hihi...
Normaal hebben ze maar 3 mensen op de vergadering. Ze hebben ook geen openbare lezing, omdat de broeder niet alles in zijn eentje kan doen. Hikalu regelt het geluid en ik weet dat Nicole bijvoorbeeld de velddienstopzienster is. Zo zijn de taakjes verdeeld onder hun 3en. Maar vandaag hadden ze voor 3 weken 2 duitse vrienden te logeren EN er was een hele Thaise gemeente uit Bangkok op bezoek!! Die waren een weekje met de gemeente op vakantie door Thailand. dus uiteindelijk waren we met 23 op de vergadering!! wat natuurlijk heel leuk was voor hikalu, nicole en michael!!En die wonen mooooooooi!!! echt een paradijsje!! een Heel groot houten huis, met een dakterras en een gigantische tuin eromheen met allerlei vruchten bomen en exoitische bloemen en een grote vijver met de meest mooie vissen. En het uitzicht!!! prachtig uitzicht op de bergen!! wat wil je nog meer! En ze mogen ok nog eens de hele dag prediken in een gebied wat maar al te graag wil luisteren! Echt een letterlijk paradijsje daar. Na de vergadering bleven we met nog 6 over, De gemeente uit Bangkok vertrok weer. We zijn toen met zijn 6en lekker gaan luchten op Jonathan zijn kosten hihi. Jonathan(Hele lieve broeder en vriend uit Zwolle) wilde een keer dat ik zou trakteren voor de br en zr en dit was de beste gelegenheid daarvoor die ik kon hebben! :D Heerlijk gegeten. Met veel dankbaarheid ;)
Daarna ben ik met Hikalu nog even naar huis gegaan en zijn we met zijn 6e-en met zo'n oplaas band de rivier afgeraft!!! hahaha zo grappig!! de duitste br en zr die op bezoek waren die keken alleen maar vanaf de brug, ze vonden het te koud. Dat was het ook wel heeeeeel erg!! Maar eenmaal erin was het echt suuuper leuk! De taise dorpjes die we onderweg aan de rand van het water tegenkwamen keken ons maar raar aan haha!
Daarna lekker warm gedoucht en had de rest pioniersvergadering. Ik heb toen heerlijk op het dakterras de zonsondergang gekeken. Wat een dag!!
Savonds met zijn allen gekookt en gegeten en toen snel snel snel naar het busstation omdat mijn bus naar Chiang mai om 20:00 ging. Heel moeilijk afscheid voor mij en Hikalu, we zijn echt snel vriendinnen geworden! Ik hoop dat ik haar snel weer kan zien! Echt een heel speciaal persoon!!

Om 5 uur kwam ik aan in Chiang mai.
half uur later ging mijn bus naar Rayong....








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Mae Hong Son

Thailand

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

bye bye kitty

08 December 2009

Toch maar niet

08 December 2009

Rayong

08 December 2009

Vergadering in Mae Hong Son

08 December 2009

Virgin Territory
Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 66986

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: