Day 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Day 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Day 2

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

29 November 2009 | Thailand, Chiang Mai

Wauw, ik ben er achter gekomen waarom mijn Guesthouse maar 120 bath is! Hoewel het personeel echt suuuper lief is, maar van beestjes in de bed op de muur die ik nog nooit in mijn leven heb gezien, die uit de kraan komen gerend als je m aanzet, tot een bed wat niet verschoond is voor hoelang ik weet niet met een vrouwengeurtje, bahbahbah wat een vieze kamer ben ik achter gekomen. En het bed? het is gewoon een houten 2 persoonskist met een laken!!!! vanmorgen getwijfeld om te vertrekken op zoek naar een ander guesthouse maar ik had zo weinig tijd en moest de koninkrijkszaal ook nog zoeken! Zaal begon om 12 uur, dus ik had nog wel tijd om de zondagmarkt af te gaan. Daarna op zoek naar de koninkrijkszaal die ik verbazingwekkend al best snel had gevonden! ik had nog anderhalf uur speling dus ik ben aan de rand van de snelweg(Daar moest ik overheen fietsen haha, echt grappig, mag gewoon! niemand doet het want de thaise mensen fietsen bijna niet) even wat gegeten. Ik weet niet wat er allemaal inzat, was wel lekker hoor. Maar hoop niet dat ik ziek wordt van al die nieuwe smaken. Van kippenogen tot koeieballen volgens mij. Maargoed. Zaal was erg leuk! afscheid genomen van lieve Ruth en Chadj en het telefoonnummer van een br en zr in Mae hong son(wil ik graag naar toe) er zijn maar 6 br en zr daar!! en ze vergaderen bij iemand in huis! net 2 maanden geleden opgetzet! Ennieweej, omgekleed in mijn Guesthouse en lekker gaan struinen over de marktjes. Savonds lekker gegeten en trekking geboekt voor MORGEN OCHTEND! voor 3 dagen lang! We blijven slapen in hutjes in de bergen en wandelen elke dag heel veel, waterfallen bezoeken, grotten, allerlei bergstammen en olifanten kampen, raften, bamboo raften. van alles!! heb er echt suuuuuper veel zin in! en aangezien ik niet naar Myanmar ga heb ik besloten mezelf te verwennen en ik ga een JUNGLE FLIGHT DOEN!!! 3000 jaar oud regenwoud waar 17 km kabelbaan doorheen is gemaakt!!!! je vliegt aan een kabelbaan van boom naar boom!!!!! hoeeeee veeeeeet is daaaaat!!! :D:D:D heb er zoooooo'n zin in! Oh en de dag erna heb ik een busticket geboekt naar mae hong son!! :D 9 uur in de bus, en ik kom rond 6 uur aan, dus nog op tijd voor de vergadering met 6 br en zr!!!! :D:D En nu, ga ik skypen met mijn vriendje dus heb geen tijd meer, maar de komende paar dagen heb ik geen internet dus jullie zullen even niets meer van me horen. ( tot woensdag) woensdagavond hier, bij jullie ochtend, kom ik terug. Dan zal ik meteen schrijven hoe mijn trek door de bergen was.

Liefs

M

  • 29 November 2009 - 18:38

    Desiree Van Schip:

    Harstikke leuk!!!!!!!
    ..en dan bedoel ik natuurlijk niet de beestjes en de vrouwengeurtjes, maar dat je zo lekker de vergaderingen bezoekt en contact heb met de br. en zr.Wat een leuke ervaring!! Jammer dat Myanmar niet doorgaat, maar in de plaats daarvan een SUUUUUUUUUUPEEEEEERRRRRGAAAAVE TREKKING met alles wat ernij hoort! Geniet er lekker van en kom weer heelhuids terug. We danken aan je en veel plezier!
    Liefs de Schippies

  • 03 December 2009 - 20:03

    Desiree Van Schip :

    ............ben zo benieuwd???????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

bye bye kitty

08 December 2009

Toch maar niet

08 December 2009

Rayong

08 December 2009

Vergadering in Mae Hong Son

08 December 2009

Virgin Territory
Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 66998

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: