Gibbon Flight - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Gibbon Flight - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Gibbon Flight

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

08 December 2009 | Thailand, Bangkok

Donderdag werd ik om 6 uur in de ochtend opgehaald door mijn lieve buschauffeur om naar de Gibbon Flight te gaan!!(jeeeeeeeeeeeeeeee) na nog 5 mensen opgehaald te hebben( een stel met een kindje waar de moeder hoogtevrees van had, overbezorgd was en een nasty amerikaans accent had, duitse jongen van mijn leeftijd, een stel uit zweden) Vertrokken we richting het Noorden voor ongeveer 1,5 uur. Daar aangekomen kregen we een helm en beveiligingsgordels om en heb ik van de duitse jongen een T-shirt gekregen van flight of the gibbons(jeeeeee) want ik wilde m heel graag en hij vond het niet zo boeiend.(jeeeeeee) met de rails door de jungle was echt suuuuuuuuuuuuuuper gaaf! We zijn 17 platformen afgegaan. Sommige platformen waren op reuzachtige bomen van 100-den jaar oud. Echt prachtig om te zien!! Ik hoop dat mijn foto's zijn gelukt want ik heb nu de geheugenkaart van de markt in Bangkok in mijn camera zitten en bij elke foto die ik heb gemaakt zie ik blauw error on file staan. Dus ik hoop maar dat ze uiteindelijk wel te zien zijn op de PC! Een risico die ik zal moeten nemen. De jongens van de gibbon flight waren echt super grappig(Als je even niet keek je van het platform afduwen of net alsof doen dat het touw losliet) iets wat de amerikaanse mevrouw niet kon waarderen wat weer echt suuuuper grappig was!! Daar bij de Lahu bergstam nog heerlijk thais gegeten en toen nog naar een Waterfal en terug naar chiang mai. Nog met een van de gidsen gekletst en verteld dat ik graag naar Tiger Kingdom(15-20 km buiten chiang mai) zou willen. Hij een vriend opgebeld en met hem afgesproken dat hij me om 2 uur zou halen bij een bekend Hostel. Mijn backpack kon ik bij de Duitse jongen zijn kamer kwijt, ik kreeg gewoon de sleutel van zijn kamer! vet aardig want hij moest die dag naar de tandarts. Ik met Kenny, mijn scooter chauffeur om 2 uur naar Tiger Kingdom, wat echt suuuuuper vet was!!!! Ik mocht gewoon op de tijger gaan liggen en alles! en ze hadden ook baby tijgers!! Daar ben ik alleen niet mee op de foto want ik vond het te duur. Maar met de grote tijgers wel, wat echt een droom is als ik nu nog naar de foto's terugkijk!(als er geen file eror staat hihi) Rond 5 uur was ik weer terug, rugzak opgehaald en de sleutel van de kamer afgegeven bij de receptie. Daarna nog even naar Jah geweest ( de tour gids die alles voor me heeft geregeld die ook een bijbelstudie van iemand is ) om hem te bedanken en hij heeft me nog achterop zijn scooter naar het busstation gebracht ook! super lief! Vanaf 6 uur kon ik een kaartje kopen voor de bus naar chiang mai. Er was me aangeraden dit meteen om 6 uur te doen omdat de kaartjes heel snel op zijn. Probleem was alleen dat ik om 6 uur een kaartje had, maar om 9 ur mijn bus pas ging!! Daarom besloten om naar de kapper te gaan omdat ik altijd al een permanent heb willen proberen(ja ik weet het groooooot risico maar leek me wel grappig) maar na 20 min proberen uit te leggen met handen en voeten wat ik wilde snapte ze het nog niet dus daarom maar besloten de puntjes te laten knippen, aangezien dat ook al iets van 9 maanden geleden was.
De puntjes knippen snapte ze blijkbaar ook niet echt want mijn haar is nu tot mijn schouders!!!! boooohooooooo!!!!!!!Is trouwens niet super lelijk, maar ik was JUIST aan het proberen het wat langer te groeien!! oh well......
Mijn bus was verre van luxe en ik zat 8 uur langer in een non airco bus gepropt als enige blanke met nog 2 franse meisjes. om 5 uur kwamen we aan...

zie volgende verhaal ;)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

bye bye kitty

08 December 2009

Toch maar niet

08 December 2009

Rayong

08 December 2009

Vergadering in Mae Hong Son

08 December 2009

Virgin Territory
Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 66999

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: