Day 1 Chiang Mai! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu Day 1 Chiang Mai! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marijn Rotteveel - WaarBenJij.nu

Day 1 Chiang Mai!

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

28 November 2009 | Thailand, Chiang Mai

Hele aardige jongen ook de vriend van Ruth. kwam ons al om 5 uur sochtends ophalen!! Hij met haar op de moter en ik achterop een (taxi)Motor-met mijn 2 zware tassen er nog bij!!Hij Heeft een Guest house voor me geregeld. Maar 120 baht! Eigenlijk 180, maar ik kon ook voor koud water kiezen, maakt me toch niet uit.(Meeste weten wel dat ik een tijd koud heb gedoucht in Rijswijk) dus het werd 120 baht. Super leuk mens wat daar werkt! Ik mocht meteen dr Fiets lenen wanneer ik maar wilde, gewoon gratis! Daar heb ik dus mooi gebruik van gemaakt! heeeeeele dag gefietst. ik denk bij elkaar zeker 40 km. Ik ben helemaal de bergen ingefietst. Uiteindelijk maar mijn fiets aan de kant gezet en verder gelopen. was ik aan de top, ben ik weer aan de andere kant naar beneden gelopen. Echt: door de jungle! heb 2 uur niemand gezien. lopend hopende dat ik een Bergstam zou tegenkomen, die moeten daar allemaal zitten, maar kwam uiteindelijk bij een klein dorpje uit waar niet veel te beleven was. Dus maar weer naar boven geklommen en, weer naar beneden half, en weer mijn fiets Gepakt. heb van 7uur tot een half uur tje geleden gefiets. dus dat is: 10 uur ongeveer, iets meer zelfs. en eigenlijk heb ik niet heel veel gestopt, vooral geklommen. maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat een uitzicht! voelde me weer even een beetje in Nepal, alleen dan boven de wolken. Morgen heb ik zaal en dan ga ik een trekking boeken. ik denk 3 dagen/2 nachten. Verschilt wat je per trekking doet maar er zitten altijd wel olifanten ritjes, bamboo raften, heeel veel klimmen, grotten/waterfallen bekijken, bergstammen bezoeken bij. Standaard.
Wat ik heel graag wil doen is met een kabelbaan door de jungle. dan kan je van boomtop van boomtop klimmen, HOE VET IS DAT! nu maar hopen dat het niet te duur is. Ik kan niet naar het internationale congres, geen hotel, en er gaan alleen vluchten vanuit Bangkok, wat een te groot gedoe is om weer naar terug op en neer te moeten. erg jammer, maarja, spaart me wel heel veel geld, dus ik ga denk ik de rest van mijn tijd hier wel blijven! :D misschien nog 1 dag kanchantaburi op de terugweg naar bangkok, en de dag daarvoor nog proberen naar het Oosten te gaan om met dolfijnen te zwemmen. Maargoed, dan heb ik alsnog 11 dagen!! :D I(L)Chang mai! Kan niet wachten om nog meer naar het noorden te trekken!! Hoe hoger hoe primitiever. Al is mijn guesthouse nu al behoorlijk primitief haha. maargoed, wel een eigen kamer, ventilatortje, wc, douche, helemaal voor mezelf. netjes toch :)

Liefs

M


Stand van zaken:

-Ontelbaar nieuwe jurkjes
-ongeveer 10 muggenbulten(waarvan de helft op mijn gezicht)
-Vandaag van wit naar rood geworden
-Onvoorstelbare spierpijn
-Redelijk slaaptekort
-Misschien al 7 kilo afgevallen?
(komt er trouwens zo weer bij als ik weer wat meer ga eten ;)
-Ik begin het supersupersuperdessuuuuuper leuk te vinden! Heb nu zin om een jaar rond te gaan trekken ( Rustig maar die ik niet ) niet zolang, en niet alleen in ieder geval ;)

Ik Geniet in ieder geval eeeeenorm! :D




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand

Recente Reisverslagen:

09 December 2009

bye bye kitty

08 December 2009

Toch maar niet

08 December 2009

Rayong

08 December 2009

Vergadering in Mae Hong Son

08 December 2009

Virgin Territory
Marijn

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 66957

Voorgaande reizen:

18 Februari 2010 - 08 Maart 2010

Marijn ziek.

20 November 2009 - 11 December 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Bye bye Bangkok

Landen bezocht: